Кошик
2203 відгуків
+380 (97) 552-51-00
+380 (66) 720-00-98
GlobalStream
Кошик

Держспецзв’язку дає рекомендації про мобільний інтернет

Держспецзв’язку дає рекомендації про мобільний інтернет

Держспецзв’язку дає рекомендації про мобільний інтернет

05.05.2022 – Герман Богапов

Раніше ми розповідали про те, що робити, якщо не працює мобільний зв’язок та Wi-Fi мережа. Сьогодні Держспецзв’язку та НКЕК підготували рекомендації про те, що слід робити, якщо у вас не працює мобільний інтернет:

2ca384d4-d420-44a1-8017-2e936dedc8dd

7b873a5c-2b84-484c-8bd8-9d43fdc28c07

ca245b85-61ea-46b1-b199-2bac70535e5b

9d5a78ef-0f89-426f-96ad-26a4015d1509

  1. Перевірте, чи увімкнене передавання даних. Це можна зробити в налаштуваннях чи на панелі швидких налаштувань.
  2. Перезавантажте пристрій.
  3. Перевірте рівень сигналу вгорі екрана на індикаторі мобільного інтернету (2G, 3G, 4G або H).
  4. Якщо індикатор сигналу відсутній, отже, немає покриття. Перейдіть в інше місце (наприклад, на вулицю), якщо це безпечно, і перевірте наявність сигналу.
  5. Увімкніть і за 10 секунд вимкніть режим польоту.
  6. Перевірте кошти на рахунку та чи пройшла абонентська плата за послуги.
  7. Перевірте, чи працює мережа вашого оператора. Якщо ні, скористайтесь національним роумінгом.

Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів.

За можливості використовуйте Wi-Fi-мережу.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner